Πολιτικό Γραφείο του ΚΚΕ(μ-λ): Για το «μνημόνιο κατανόησης» ΗΠΑ-Ιράν
Μετά από 38 ημέρες αμερικανο-ισραηλινών βομβαρδισμών ενάντια στο Ιράν και τον πόλεμο που ξέσπασε, καθώς και δυόμιση μηνών «πολεμικής» εκεχειρίας, υπογράφηκε επίσημα στις 17 Ιουνίου από τις δύο πλευρές ένα «Μνημόνιο Κατανόησης» και κατόπιν, στις 22 Ιουνίου, ο «Οδικός Χάρτης» των 60 ημερών που προέβλεπε αυτό το Μνημόνιο «για τον οριστικό τερματισμό του πολέμου».