Το προηγούμενο διάστημα πραγματοποιήθηκαν εκλογές για την ανάδειξη ΔΣ σε μια σειρά σωματείων της Εκπαίδευσης (ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ), μετά από δύο χρόνια, καθώς τις δύο προηγούμενες εκπαιδευτικές χρονιές λόγω της πανδημίας και της καραντίνας αυτές οι εκλογές δεν πραγματοποιήθηκαν.
Οι φετινές εκλογές έγιναν στο φόντο της αντιδραστικής επίθεσης που έχει εξαπολυθεί (και) στην Εκπαίδευση αυτά τα δύο χρόνια, με μια σειρά νόμων και εγκυκλίων και με την επιβολή της τηλε-«εκπαίδευσης», που τόσο πολύ κόστισε στα δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητών. Πρόκειται για μια επίθεση που έφερε και φέρνει μεγάλες ταξικές και αντιδραστικές ανατροπές, σε όλο το φάσμα των δικαιωμάτων στο δωρεάν και δημόσιο σχολείο και στις σπουδές για τα παιδιά του λαού και, βέβαια, στους όρους δουλειάς και στις ελευθερίες των εκπαιδευτικών. Ταυτόχρονα, «προστίθεται» στην επιδείνωση όλων των βασικών ζητημάτων (μόνιμη και σταθερή δουλειά, μισθός, ασφάλιση, σύνταξη) που αντιμετωπίζουν μαζί με όλο τον εργαζόμενο λαό.
Το ιδιαίτερο, ωστόσο, ζήτημα που κυριάρχησε και καθόρισε σημαντικά το κλίμα και τα αποτελέσματα των εκλογών αυτών δεν ήταν άλλο από αυτό της αξιολόγησης, που αποτέλεσε την αιχμή της επίθεσης όλους τους τελευταίους μήνες, αλλά και την αιχμή του ξεσηκωμού και του αγώνα των εκπαιδευτικών. Αυτός ο αγώνας βρήκε απέναντί του πριν από όλα την κυβέρνηση και το κράτος, που επιστράτευσε ότι χρειαζόταν σε αυτή τη φάση (δικαστήρια, ΜΑΤ, απειλές, εκβιασμούς) για να τον καταστείλει. Αλλά βρήκε απέναντί του και τη συνδικαλιστική ηγεσία των ΟΛΜΕ-ΔΟΕ, που με ξεπουλήματα και πραξικοπήματα στρατεύτηκε στο πλευρό της κυβερνητικής πολιτικής και της επίθεσης του συστήματος. Αυτή η στάση των κυρίαρχων συνδικαλιστικών δυνάμεων ήταν κάθε άλλο παρά απροσδόκητη. Ήταν η φυσιολογική συνέχεια της στάσης υποταγής που τήρησαν απέναντι στην καταιγιστική επίθεση τα τελευταία δύο χρόνια (για να μην πάμε στα προηγούμενα χρόνια) και είχε προαναγγελθεί σε όλους τους τόνους από τον Φλεβάρη του 2021. Τότε που κήρυξαν την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, ξεκαθαρίζοντας παράλληλα ότι είναι στην πραγματικότητα το «μόνο μέσο» που θα υιοθετούσαν ως τρόπο άρνησης της επιβολής της αξιολόγησης, αφού ήταν «νόμιμο» και «αναγνωρισμένο» από τα αστικά δικαστήρια. Έτσι, όταν τα αστικά δικαστήρια κήρυξαν την απεργία-αποχή παράνομη, «είχαν κάθε λόγο» να αποδεχτούν την απόφαση αυτή και βέβαια να μην υποστηρίξουν τον πρωτόγνωρο εδώ και χρόνια ξεσηκωμό των εκπαιδευτικών με απεργία και κεντρικό αγώνα. Είχαν ήδη μια απεργία που τους «ξέφυγε» στις 11/10/21 και στην οποία η εξαιρετικά μαζική συμμετοχή των εκπαιδευτικών -κόντρα στην υπονόμευση της απεργίας από την συνδικαλιστική ηγεσία- «προειδοποιούσε» ότι είχαν συσσωρευτεί όροι ενός μεγάλου αγώνα που μπορούσε να απλωθεί σε όλο το εκπαιδευτικό μέτωπο (φοιτητές και μαθητές) και να επιδράσει συνολικά και θετικά στη λαϊκή υπόθεση.
Από την άλλη, η σχεδόν καθολική άρνηση της αξιολόγησης και οι αγωνιστικές διαθέσεις της πλατιάς μάζας των εκπαιδευτικών είχαν απέναντι στην κυβερνητική επίθεση και τον κυβερνητικό συνδικαλισμό, να αντιμετωπίσουν και την κατάσταση αποσυγκρότησης των πρωτοβάθμιων σωματείων τους. Πρόκειται για μια κατάσταση που οι αιτίες της πάνε πολλά χρόνια πίσω και επιδεινώθηκε στις συνθήκες καραντίνας των δύο τελευταίων χρόνων, μια κατάσταση εξαιτίας της οποίας ήταν λίγες και άμαζες οι Γενικές Συνελεύσεις, που όμως ήταν παραπάνω από αναγκαίες για να οικοδομηθεί το κίνημα και ο αγώνας που απαιτούνταν και απαιτείται.
Όλοι οι παραπάνω όροι και η σχέση αντίφασης που τους διέπει έπαιξαν τον ρόλο τους και αποτυπώθηκαν και στα εκλογικά αποτελέσματα. Έτσι και παρόλο που αναμφίβολα υπάρχουν οι ειδικότεροι όροι που παίζουν το ρόλο τους σε κάθε σωματείο, μπορούμε να καταγράψουμε τα γενικά και βασικά χαρακτηριστικά των εκλογικών αποτελεσμάτων.
- Η μείωση -σημαντική έως μεγάλη- της συμμετοχής στις εκλογές είναι έκφραση της οργής και της απογοήτευσης που διαμόρφωσαν όλες οι παραπάνω εξελίξεις σε μεγάλα κομμάτια των εκπαιδευτικών, που θεώρησαν ότι «προδόθηκαν» από τα σωματεία τους. Έχει σημασία να διερευνηθεί και πιο συγκεκριμένα η σύνθεση αυτού του κόσμου που προέρχεται και από τμήματα αγωνιστικά, αλλά και από τμήματα με «ευάλωτες» και ασταθείς σχέσεις με τα σωματεία (π.χ. αναπληρωτές). Ωστόσο, είναι και πρέπει να γίνει πλατιά φανερό ότι αυτή η τάση άρνησης της οργάνωσης στα πρωτοβάθμια σωματεία, όχι μόνο δεν αντιμετωπίζει το πραγματικό πρόβλημα, αλλά αντίθετα δίνει έδαφος στην επίθεση της κυβέρνησης και του συστήματος.
- Οι δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού (ΔΑΚΕ, ΣΥΝΕΚ/ΕΡΑ, ΠΕΚ/ΔΗΣΥ) καταγράφουν μείωση έως και μεγάλη πτώση, γιατί είναι αυτές που πρωτοστάτησαν στο ξεπούλημα και στα πραξικοπήματα, στο ανοιχτό και απροσχημάτιστο χτύπημα του αγώνα. Περισσότερο από όλους έπεσε η κυβερνητική παράταξη (ΔΑΚΕ), που μάλιστα σε μια σειρά περιπτώσεις επέλεξε να μην συμμετέχει στις εκλογές. Όλοι αυτοί, βέβαια, «επιφυλάσσονται να επανέλθουν» στις εκλογές για τις Ομοσπονδίες στο τέλος της φετινής εκπαιδευτικής χρονιάς και με σύμμαχό τους τις εφαρμογές επί των σωματείων των μέτρων του νόμου Χατζηδάκη…
- Το ΠΑΜΕ όλους τους προηγούμενους μήνες επιχείρησε να κρύψει τη δεξιά γραμμή του και την υποταγή του στην επίθεση, πίσω από τις «ευθύνες της ΟΛΜΕ-ΔΟΕ», που τις καλούσε και τις καλεί να «αναλάβουν τον αγώνα»! Με αυτή τη γραμμή επιχείρησε και στις εκλογές να μην χρεωθεί τις δικές του ευθύνες. Αλλού τα κατάφερε σε έναν βαθμό και αλλού (όπως στις ΕΛΜΕ της Θεσσαλονίκης) μέτρησε μεγάλη πτώση. Όπως δείχνει και η κατάθεση στην ΕΛΜΕ Πειραιά δικού του κειμένου για συμμετοχή στην αξιολόγηση, θα εντείνει τη δεξιόστροφη πορεία του για να πετύχει την «αλλαγή των συσχετισμών», δηλαδή την είσπραξη της δυσαρέσκειας για τις δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού στη βάση της δικιάς τους γραμμής!
- Οι Παρεμβάσεις είχαν σχετικά μικρές αρνητικές συνέπειες από τη μεγάλη αποχή και αύξησαν τα ποσοστά τους εκεί που έχουν μεγάλα αριθμητικά αποτελέσματα. Το στοιχείο στο οποίο βασίστηκαν δεν ήταν άλλο από την υπεράσπιση της «νομιμότητας» της απεργίας-αποχής και της «θωράκισης» που αυτή δίνει στους συναδέλφους. Υπεράσπισαν, δηλαδή, με συνέπεια τη γραμμή των ΟΛΜΕ-ΔΟΕ του περασμένου Φλεβάρη, τη γραμμή που δεν προσβλέπει σε οικοδόμηση κινήματος και κατάφεραν μέσα σε αυτήν να «ξεχαστεί» η ενεργητική στήριξη που παρείχαν στη ΔΟΕ στον κυβερνητικό συνδικαλισμό.
- Το συνολικό αποτέλεσμα των Αγωνιστικών Κινήσεων Εκπαιδευτικών (ΑΚΕ) δεν είναι ικανοποιητικό. Υπάρχουν, βέβαια, εξαιρέσεις με πολύ θετικά αποτελέσματα, όπως στον ΣΕΠΕ Χαλκιδικής και στην ΕΛΜΕ Καρδίτσας, όπου οι ΑΚΕ πρωτοστάτησαν στη συγκρότηση και την εκλογική παρέμβαση της «Επιτροπής Αγώνα» ή καλά αποτελέσματα, όπως στην ΕΛΜΕ Ηρακλείου, όπου παρά τη μεγάλη αποχή οι ΑΚΕ διατήρησαν τις εκλογικές τους δυνάμεις κόντρα σε όλες τις άλλες «μεγάλες δυνάμεις». Οι προφανείς πολιτικές («αντικειμενικές») ερμηνείες που υπάρχουν σε όσα προαναφέρθηκαν για αυτό το συνολικό αποτέλεσμα των ΑΚΕ πρέπει και μπορούν να αποτελέσουν τη βάση της έντασης των προσπαθειών για να αντιμετωπιστούν οι υποκειμενικές αδυναμίες των ΑΚΕ, η συγκρότηση-ενίσχυση των σχημάτων τους μέσα στα σωματεία, η ανάπτυξη-ενίσχυση των πολιτικών δεσμών τους με τους εκπαιδευτικούς.
Η πολιτική εικόνα που καταγράφουν οι εκλογές είναι μεταβατική, σε συνθήκες που η επίθεση συνεχίζεται και θα αγριέψει περισσότερο, σε συνθήκες που η ρωγμή που άνοιξε ο ξεσηκωμός των εκπαιδευτικών παραμένει, τόσο απέναντι στην πολιτική της κυβέρνησης όσο και απέναντι στον κυβερνητικό συνδικαλισμό. Με αυτά τα δεδομένα, η κατεύθυνση συγκρότησης των σωματείων και οικοδόμησης κινήματος και αγώνα είναι και επιτακτική αναγκαιότητα και η μόνη πραγματική δυνατότητα που εκφράζει τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών, της νεολαίας και όλου του λαού!
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (δεν έχουν γίνει ακόμα εκλογές σε ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ που παρεμβαίνουν οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών)
2021 - ΕΛΜΕ/ΣΕΠΕ |
2019 - ΕΛΜΕ/ΣΕΠΕ |
||||||
Σύλλογος |
Αγωνιστικές Κινήσεις |
ΣΥΝΟΛΟ |
ΠΟΣΟΣΤΟ |
Αγωνιστικές Κινήσεις |
ΣΥΝΟΛΟ |
ΠΟΣΟΣΤΟ |
|
Δευτεροβάθμια |
|||||||
1 |
Α ΕΛΜΕ Θες |
14 |
308 |
4,55% |
20 |
631 |
3,17% |
2 |
Δ ΕΛΜΕ Θεσ |
9 |
496 |
1,81% |
10 |
802 |
1,25% |
3 |
Ε ΕΛΜΕ Θεσ |
36 |
793 |
4,54% |
63 |
1368 |
4,61% |
4 |
ΕΛΜΕ Χαλκιδικής |
8 |
285 |
2,81% |
23 |
479 |
4,80% |
5 |
ΕΛΜΕ Σάμου |
22 |
148 |
14,86% |
35 |
159 |
22,01% |
6 |
Β ΕΛΜΕ Δωδ/νήσου |
|
|
|
20 |
336 |
5,95% |
7 |
ΕΛΜΕ Ηρακλείου |
123 |
1200 |
10,25% |
168 |
1551 |
10,83% |
8 |
Α ΕΛΜΕ Δυτ.Αττικής |
16 |
455 |
3,52% |
20 |
357 |
5,60% |
9 |
ΕΛΜΕ Χανίων |
11 |
555 |
1,98% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
ΕΛΜΕ Καρδίτσας (σχήμα συνεργασίας το 2021)* |
102 |
352 |
28,98% |
25 |
449 |
5,57% |
|
|||||||
Πρωτοβάθμια |
|||||||
11 |
ΣΕΠΕ Χαλκιδικής |
69 |
416 |
16,59% |
39 |
579 |
6,74% |
12 |
ΣΕΠΕ Δελμούζος |
31 |
466 |
6,65% |
78 |
864 |
9,03% |
Α’ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
||||
|
2021 |
2019 |
||
|
ΓΙΑ Δ.Σ.: ΨΗΦΟΙ (ΕΔΡΕΣ) και ποσοστά (%) |
ΓΙΑ Δ.Σ.: ΨΗΦΟΙ (ΕΔΡΕΣ) και ποσοστά (%) |
||
ΨΗΦΙΣΑΝ |
317 |
|
664 |
|
ΑΚΥΡΑ -ΛΕΥΚΑ |
9 |
|
9/24 |
|
ΕΓΚΥΡΑ |
308 |
100% |
631 |
100% |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ |
14 (-) |
4,54% |
20 (-) |
3,16% |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ (ΠΑΜΕ) |
79 (2) |
25,64% |
183 (3) |
29,00% |
ΔΑΚΕ |
59 (2) |
19,15% |
139 (2) |
22,02% |
ΠΕΚ |
25(1) |
8,11% |
64 (1) |
10,14% |
ΣΥΝΕΚ |
53 (2) |
17,20% |
137 (2) |
21,71% |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ |
45 (1) |
14,61% |
45 (1) |
7,13% |
ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ |
33 (1) |
10,71% |
43 (-) |
6,81% |
Δ’ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
||||
|
2021 |
2019 |
||
|
ΓΙΑ Δ.Σ.: ΨΗΦΟΙ (ΕΔΡΕΣ) και ποσοστά (%) |
ΓΙΑ Δ.Σ.: ΨΗΦΟΙ (ΕΔΡΕΣ) και ποσοστά (%) |
||
ΨΗΦΙΣΑΝ |
504 |
|
863 |
|
ΛΕΥΚΑ-ΑΚΥΡΑ |
6 |
|
61 |
|
ΕΓΚΥΡΑ |
496 |
100% |
802 |
100% |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ |
9 |
1,81% |
10 |
1,24% |
ΑΡΚ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ |
149 (2) |
30,04% |
204 (2) |
25,43% |
ΔΑΚΕ |
142 (2) |
28,62% |
258 (2) |
32,17% |
ΠΑΜΕ |
106 (2) |
21,37% |
158 (2) |
19,70% |
ΠΕΚ |
21 |
4,20% |
46 |
5,73% |
ΣΥΝΕΚ |
69 (1) |
13,91% |
126 (1) |
15,71% |
Ε’ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
||||
Ε’ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
2021 |
2019 |
||
|
ΓΙΑ Δ.Σ.: ΨΗΦΟΙ (ΕΔΡΕΣ) και ποσοστά (%) |
ΓΙΑ Δ.Σ: ΨΗΦΟΙ (ΕΔΡΕΣ) και ποσοστά (%) |
||
ΨΗΦΙΣΑΝ |
823 |
|
1426 |
|
ΛΕΥΚΑ-ΑΚΥΡΑ |
30 |
|
58 |
|
ΕΓΚΥΡΑ |
793 |
100% |
1368 |
100% |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ |
36 |
4,53% |
63 |
4,60% |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ |
405 (4) |
51,07% |
425 (2) |
31,06% |
ΔΑΚΕ |
- |
- |
435 (2) |
31,70% |
ΠΑΜΕ |
131 (1) |
16,51% |
206 (1) |
15,05% |
ΣΥΝΕΚ |
121 (1) |
15,25% |
125 (1) |
9,13% |
ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ |
68 (1) |
8,57% |
84 (1) |
6,14% |
ΠΕΚ |
32 |
4,03% |
30 |
2,19 % |
ΕΛΜΕ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ |
||||
|
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2021 ψήφοι (ΔΣ ΕΛΜΕ) |
2021 ποσοστό |
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019 ψήφοι (ΔΣ ΕΛΜΕ) |
2019 ποσοστό |
ΨΗΦΙΣΑΝ |
292 |
|
499 |
|
ΑΚΥΡΑ-ΛΕΥΚΑ |
7 |
|
20 |
|
ΕΓΚΥΡΑ |
285 |
|
479 |
|
ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ (ΣΥΝΕΚ) |
74 |
25,96% |
111 |
23,17% |
ΔΑΚΕ |
73 |
25,61% |
161 |
33,61% |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ |
66 |
23,15% |
105 |
21,92% |
Αγωνιστική Συσπείρωση-ΠΑΜΕ |
64 |
22,45% |
79 |
16,49% |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ |
8 |
2,80% |
23 |
4,80% |
ΕΛΜΕ ΣΑΜΟΥ |
||
2021 |
2019 |
|
ΨΗΦΙΣΑΝ |
152 |
166 |
Λευκά |
8 |
6 |
Άκυρα |
6 |
1 |
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών |
22 (1) |
35 (2) |
ΠΑΜΕ |
40 (2) |
26 (1) |
Δημοκρατική Συσπείρωση |
39 (2) |
36 (2) |
ΣΥΝΕΚ |
37 (2) |
19 (-) |
ΔΑΚΕ |
- |
43 (2 |
ΕΛΜΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
2021 |
2019 |
||
ΨΗΦΙΣΑΝ |
364 |
459 |
||
ΛΕΥΚΑ/ΑΚΥΡΑ |
12 |
10 |
||
|
ΨΗΦΟΙ |
ΕΔΡΕΣ |
ΨΗΦΟΙ |
ΕΔΡΕΣ |
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ* |
102 |
3-28,9% |
|
|
Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. |
111 |
3-31,5% |
200 |
4—44,5% |
ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ |
88 |
2-25,2% |
119 |
3—26,5% |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ (ΠΑΜΕ) |
51 |
1-14,4% |
63 |
1—14% |
KOINH (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ) ΔΡΑΣΗ |
|
|
42 |
1—9,3% |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ |
|
|
25 |
0—5% |
ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ (ΠΡΩΗΝ ΠΑΣΚ) |
- |
- |
|
|
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ(ΠΡΩΗΝ ΠΑΣΚ) |
- |
- |
|
|
*Η Επιτροπή Αγώνα αποτελεί πλατύ σχήμα συνεργασίας, στο οποίο συμμετέχουν οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών, η Κοινή (Εκπαιδευτική) Δράση και ανένταχτοι εκπαιδευτικοί
ΕΛΜΕ ΧΑΝΙΩΝ
2019 |
2021 |
||||||
ψήφοι |
έδρες |
ψήφοι |
έδρες |
||||
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών |
11 |
1,98% |
|||||
Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών |
110 |
12,81% |
1 |
72 |
12,97% |
1 |
|
Αδέσμευτη Ομάδα Καθηγητών |
72 |
8,38% |
1 |
46 |
8,29% |
||
Ενωτική Πρωτοβουλία-Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Δ.Ε. |
277 |
7,92% |
209 |
37,66% |
3 |
||
Παρέμβαση Εκπαιδευτικών για τη Ρήξη και την Ανατροπή |
68 |
7,92% |
0,00% |
||||
Πρωτοβουλία Παρέμβαση Εκπαιδευτικών (Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις ΔΕ) |
111 |
12,92% |
1 |
69 |
12,43% |
1 |
|
Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις |
221 |
25,73% |
2 |
148 |
26,67% |
2 |
|
Έγκυρα |
859 |
100,00% |
555 |
100,00% |
|||
Άκυρα-Λευκά |
41 |
17 |
|||||
Σύνολα |
900 |
572 |
|||||
ΕΛΜΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ |
ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΔΣ ΕΛΜΕ 2021 Ψήφοι -έδρες |
ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΔΣ ΕΛΜΕ 2019 Ψήφοι -έδρες |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ |
123 (-) |
168 (1) |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ |
147 (1) |
207 (1) |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ - ΠΑΜΕ |
185 (2) |
221 (1) |
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ |
183 ( 2) |
162 (1) |
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (ΔΑΚΕ) |
- |
161(1 |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ( ΣΥΝΕΚ) |
301 (2) |
391 (2) |
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ (ΠΑΣΚ) |
260 (2) |
241 (2) |
|
|
|
ΨΗΦΙΣΑΝ |
1238 |
1648 |
ΑΚΥΡΑ /ΛΕΥΚΑ |
38 |
97 |
ΕΓΚΥΡΑ |
1200 |
1551 |
ΣΕΠΕ Χαλκιδικής |
||
2021 |
2018 |
|
ΨΗΦΙΣΑΝ |
425 |
626 |
ΛΕΥΚΑ |
5 |
30 |
ΑΚΥΡΑ |
5 |
17 |
ΕΓΚΥΡΑ |
416 |
579 |
|
|
|
ΔΑΚΕ |
148 (3) [35,6%] |
270 (4) [46,6%] |
ΔΗ.ΣΥ. |
138 (3) [33,2%] |
182 (3) [31,4%] |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ |
60 (1) [14,4%] |
61 (1) [10,5%] |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ |
69 (2) [16,6%] |
39 (1) [6,7%] |